password generator

Mira Tempir mira na mit.ascs.muni.cz
Středa Květen 31 17:10:18 CEST 2000

========= 31/05/00 17:03  by  Martin Macok =========
: On Wed, May 31, 2000 at 04:06:01PM +0200, Mira Tempir wrote:
: > hledal jsem v archivech a na siti, neuspesne.
: > Hledam solidni generator dobre zapamatovatelnych a relativne
: > dobrych (==bezpecnych) hesel (pro konzoli :)
:
: Otevrte na nahodnem mistu knizku, ukazte poslepu prstem, a vezmete treba
: prvni pismena vsech slov z te vety, na kterou ukazujete, nebo
: prvni slabiky z tech slov. Je dobre do toho hesla primichat 1-2 znaky jako
: &^$%;:"?@ ...

vim jak vypada bezpecne heslo
nekdy to ale nestaci, nekdy chceme lidskou cinnost zalgorimizovat
a naprogramovat (== nechat za nas pracovat stroje)

nevim co na tom dotazu bylo tak spatneho, proste potrebuju
v aplikaci vygenerovat dobre heslo a prislo mi pravdepodobne, ze uz
nekdo neco podobneho asi resil

ted nevim jestli se snazite delat debila ze sebe nebo ze me ???
:
: Pokud to nebude fungovat, tak mi napiste a ja vam nejaka bezpecna hesla
: poslu emailem.

podobne dopisy prosim do konference vubec neposilejte,
pokud Vas muj dotaz obvzlast urazil, reknete mi to primo
ostatni to nemusi zajimat

s pozdravem
--
======[ Mira Tempír  <xtempir (at) informatics.muni.cz> ]======