Postfix a header_check

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Středa Květen 31 18:11:55 CEST 2000

On Wed, May 31, 2000 at 05:48:28PM +0200, Bretislav Duda wrote:

> Mam postfix na serveru s interni IP, takze nic zvenku nedostane.

Tak ted nerozumim ja vam, nebo vy me.

Podle mne mam POP3 klient proste poradne umet POP3 a je zbytecne, aby
emaily jeste nejak parsoval, popr. tridil anebo prepisoval. Proste
fetchmail si rekne o postu na vzdalenem serveru, vyzvedne si ji odtamtud a
preda nekomu k lokalnimu doruceni (bud smtp:localhost nebo primo
procmailu/maildropu), ktery zaridi vse ostatni -
filtrovani/prepisovani/trideni/ukladani do mail{dir|box}u.

Takze pokud si nastavite fetchmail, aby predaval prichozi postu tomu
postfixu (defaultne smtp/localhost), tak se vam bude filtrovat i prichozi
posta.

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //