Opet instalace Red Hat 6.2cz

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Květen 31 18:51:48 CEST 2000

On 31 May 2000 11:15:33 +0200, Jaroslav Ptáček wrote:

: install exited abnormaly -- recieved signal 9

: a instalace neslavne skonci. Instaluji na 486-66MHz/20 MB RAM, 500 MB HDD,
: gr. karta ISA Trident TVGA 9000c/ 512Kb, ISA radic IDE(nevypatral jsem
: vyrobce).

No ... asi Vam to nepomoze, ale na 24 MB a 500 MB particii
mi RH 6.2 (original, nie CZ) nainstalovat siel - pouzil
som textovy rezim, kedze islo o notebook a s grafikou
som sa chcel bavit az neskor.

Raz mi to tiez spadlo, na druhykrat som ho prilis nedrazdil
detailnym vyberom balikov s tym, ze to doriesim potom,
a to preslo.

Zdravi
--
				Stano