instalacia redhat 6.2, cez siet a pcmcia sietovku

Středa Květen 31 20:17:53 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Matus Kral wrote:

>     na cd je boot.img, bootnet.img a pcmcia.img. ak bootnem z pcmcia.img
> boot disku, mam pristupnu a zivu sietovu kartu, ale install nema na
> vyber network instalaciu, ak nabootujem z network, nemam pcmcia. som tak
> blby, alebo je blby ten, kto robi instalacny script?

Pokud je to 6.2 CZ, pak na CD jsou ty obrazy z updatu. Protoze nemam
notebook, nemohu to vyzkouset. Co presne rika originalni dokumentace od
RH? Cetl jste ji? Treba tam bude rada, kterou Vam nemohu z vlastni
zkusenosti dat....

Dalsi moznosti tedy je pouzit puvodni obrazy (z originalniho RH - napr:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.2/i386/images

--
                        Milan Kerslager