jak detekovat distribuci v programu?

Martin 'Goran' Moravec goran na ipp.cas.cz
Středa Květen 31 20:29:56 CEST 2000

> Nie je vhodnejsie si dat vypisat /etc/issue ?
> Ak si to niekto nezedituje (co si moze aj tie ine subory), tak tam by mala
> byt uplna informacia, este aj jadro. (Aspon povodne)

Hadam, za kdyz mam za ukol  odhalit distribuci, tedy to delam proto, abych vedel kde jsou ony zvlastnosti, kterymi tato distribuce oplyva.
tedy: rekneme, ze nejak najdu Debiana -> vim kde hledat to, co chci.
Tim jsem vsak ale udelal zbytecny check.
Pokud, si PREDEM najdu to co potrebuju,
a> program pracuje spravne, jelikoz veci co potreboval jsou na mistech kde o nich vi.
b> jako bonus mam onu distribuci, pokud na ni zalezelo.
kdybych totiz nakrasne nasel v /etc/issue kouzelne sluvko Debian, stejne musim mit ulozeno u sebe, kde prave debian ma to co hledam. Proc to tedy nehledat rovnou?

    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,
"You cannot fix a machine by just power-cycling it with no understanding
of what is going wrong."  Knight turned the machine off and on.  The
machine worked.
--					Just another from of life
						Goran