zvuk v RH 6.1

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Květen 31 22:24:28 CEST 2000

Roman Friml wrote:

> Preji pekny den.
> Jsem zacatecnik a neumim si poradit s instalaci alsa. Mam SB 128PCI ensoniq
> 1371 a alsaconf mi hlasi ze nepodporuje PnP. V suse 6.4 to slo v pohode.

SB128pci je podporovana kernelem. Staci si zakompilovat do kernelu podporu pro
Ensoniq1371.
Kdyz to date primo do kernelu tak je to hned ok, jen musite mit jeste prava do
/dev/dsp, kdyz to mate jako modul staci dat do /etc/conf.modules
alias sound es1371
a je to.
Jak proste mily Watsone :-)
Libor

> Dal prosim o radu jak by slo stahovat binarni soubory ve W98 a prekopirovat
> je do linuxu, kdyz se o to pokousim pres fat 32 i fat 16 tak mi to oznamuje
> ze to nejsou bin. soubory ikdiz jsou nastavena prava rwx.

Nevim presne o co se snazite, jak nejdou prekopirovat? Nefunguje cp?

> Mam totiz askei
> 1456 VQH-R1 PCI a nejde mi pod linuxem rozchodit.

Nemam zkusenosti s internimi modemy v Linuxu. :-(