REALY HARD : jak nainstalovat linux

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Květen 31 22:49:35 CEST 2000

Daniel Smolik wrote:

> To je uplne v pohode, staci kdyz vemes jakykoli seriovy
> terminal (9600,1,n Xon/Xoff)
> a pripojis ho na  Serial A. Ten Sun, kdyz bootuje zjisti, ze
> nema klavesnici a jede
> po seriovem teminalu.

mam to chapat tak, ze nic nemusim nastavovat a Netra si s tim terminalem
zacne sama povidat :-O

upresneni :

 nekde jsem vyhrabal VT510 terminal od Digitalu (to byste neverili, co
se najde ve skladu, taky jsem tam videl AS400 :o) ) a seriovej kabel.

 otazky :
	1. seriovy kabel ma byt standardni, null modem nebo jeste neco jineho
??
	2. co to znamena, ze mi terminal ve sve stavove radce hlasi "modem : NO
DSR" ?

		tot zatim vse, diky za odpovedi

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...