prilis zabezpeceny XServer

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Květen 31 21:55:26 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Leos Literak wrote:

: kdyby napsal aplikaci, ktera by cetla uhozy do klavesnice a zapisovala
: by je nekam do souboru. neznam moc xlib, ale pokud by takova aplikace
: nemela
: okno, byla by idealni na kradeni hesel. takze toto je podle mne duvod,
: proc
: se tak zprisnila pravidla a cizi uzivatele nesmi spoustet aplikace na
: jinem
: displayi.

Taky xlib neznam, ale nekde jsem cetl, ze si aplikace muze zajistit
exklusivni pristup ke klavesnici (pouzivaji to nektere programy 'a la
xterm)....

To ovsem neznamena, ze by mel kdo cizi pod X-y co spoustet

(na druhou stranu je tezka paranoia, kdyz to neumoznim vlastnimu rootovi -
tohle v nekterych starsich verzich RH nebyvalo a ted to tam je :-((

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.