RH 6.1 a MySQL

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Listopad 1 00:48:27 CET 2000

Michal Krause napsal:

> To se mi nezda. PHP IMHO o tom, kde je socket vubec nic nevi (a nic mu
> do toho neni). Podstatne je, aby to "vedela" knihovna mysqlclient, v niz
> je definovana funkce mysql_connect(). Nebo se mylim?

nemylite. to je problem prelozeni php4 - musi byt dynamicky a ne staticky s
knihovnou, ktera je soucasti distribuce php4. Jinak to dela brajgl.

				Petr Cech
P.S. pokud pouzivate zaroven mod_auth_mysql tak ten musi byt taky dynamicky
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Phear my "Typical bloody smart-arse debian attitude."