Zjisteni IP adresy a jmena pocitace (nmblookup ?)

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Středa Listopad 1 09:03:13 CET 2000

Dne 31 Oct 2000, v 21:27, Marian Cavojsky napsal(a):

> Ked som asi pre troma rokmi pisal program na vytvorenie databazy
> zdielanych pristriedkov (to je pekny nazov). Tak som to robil
> principialne takto: (mozem napisat len princip, pretoze program som uz
> nenasiel.)
>
> smbclient -L $HOSTNAME -N  > masterbrovsers
> (prefiltroval som, aby som ziskal zoznam materbrovsers v skupinach.
> siet bola dost zlozita, dokonca tam bolo spristunenie cez router)
> smbclient -L masterbrovser > comps #z kazdej skupiny (prefiltrovat,
> ziskat zoznam pocitacov.) nmblookup meno (ziskat IP, preistotu
> [...]

Ano, to by zrejme bylo ono. Ale je dost otrava to psat. Stacilo by, kdyby
nmblookup -A <ip> vratil vzdy jmeno.

Hledal jsem na freshmeatu pod heslem nmblookup a nasel jsem tam
jakysi pythonovy script, ktery resi neco podobneho. Ale taky mi nenasel
vsechny pocitace na siti.

     Vladimir Smelhaus