Smerovanie RH [Was: Re: bw]

Rostislav Matl xmatl na fi.muni.cz
Středa Listopad 1 10:17:43 CET 2000

Stanislav Meduna wrote:

> Pre nemcinou nevladnucich kolegov: text pod tucniakmi
> hovori "otvoreny operacny system nema len vyhody"
> a vpravo hore je pokec o tom, ako otvoreny OS moze
> mutovat a ze riesenia z jednej ruky setria cas a peniaze.

Ano, MUZE, to pokladam za vyhodu. Nemusi a uzivatel nad tim
ma do jiste miry kontrolu. U Windows jsem eml vzdycky pocit,
ze mutuji jaksi sami ode sebe v case, spis degraduji :)

Na RH napr. me vadi sady neprehlednych skriptu pouzitych na
jednoduche veci. Myslim, ze kdyz reknu AnotherStep, tak budete
vedet, o cem mluvim.

R.M.