Jak dat kernel z diskety na HDD?

Petr Leitner LEITNEP na feld.cvut.cz
Středa Listopad 1 12:13:52 CET 2000

Po predchozich problemech s UDMA radicem Promise, jsem se dopracoval
do docela funkcniho stavu. Kernel verze 2.4.?? (umi muj radic) mam na
diskete a vsude kde bylo potreba jsem zmenil oznaceni disku na HDE.
Pokud nabootuju z diskety, HDD to detekuje, root je nastaveny na HDE4
a vsechno nabehne vporadku. Vzal jsem tedy soubor vmlinuz z diskety a
nakopiroval ho do /boot a upravil /etc/lilo.conf. Jenze pri bootovani
z disku, se natahovani kernelu zasekne kousek za detekci ide (id0:,
ide1:, atd..). Cim to? Proc kernel z diskety najede a z disku ne?

Petr Leitner