instalace bez klavesnice a graficke karty

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Středa Listopad 1 13:17:33 CET 2000

On Wed, 1 Nov 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Zajimave, ja bych to tipl presne obracene. Videokarta se da v Setupu
> vypnout, ale pokud nezasunete klavesnici, tak to rve.

V Setupu (myslite-li Setup BIOSu) se da vypnout temer cokoliv. Jestli si
spravne vzpominam, tak na serveru (ktery kvuli tomu nebudu rebootovat a
pripojovat k nemu monitor) je neco jako Stop on errors (nebo tak nejak) a
moznosti jsou: all, all but keyboard, a dalsi, ktere si nepamatuju. Kdyz
date 'all but keyboard', tak to nerve, kdyz nenajde klavesnici.

S pozdravem,

Stepan Roh