Zjisteni IP adresy a jmena pocitace (nmblookup ?)

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Středa Listopad 1 14:46:21 CET 2000

> Presne na toto jsem se zde ptal asi pred pul rokem, odpoved jsem
> uspokojivou nedostal, proto jsem si to musel napsat...

Me se pred casem na neco podobneho docela osvedcil nbtscan:
http://www.abb.aha.ru/software/nbtscan.html
Uz nevim, jak moc je to spolehlive, kazdopadne to muze byt
dobre voditko. Ono je AFAIK hlavne u wir95/98 stanic problem
v tom, ze mbrowser je zaregistruje az pote, co maji nainstalovano
sdileni. Takovy stroj neni videt nikde - ani ve wokenni siti.

MR