awk script

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Středa Listopad 1 17:49:09 CET 2000

Robim awk script. Poprvy krat som teraz potreboval pracovat s dvomi subormi.
Zatial som si stacil s upravou jedneho suboru co mi islo. A tu som narazil na
problem. Potrebujem zistit ci premenna pola ktora je v externom subore je
obsiahnuta v urcitom poli spracovavaneho suboru ak ano tak ju zmenim a vyplujem
spracovavany riadok ak nie vyplujem nespracovany riadok. Pouzil som zatial
nieco taketo v awk skripte:
#!/bin/awk {
i=0
while (i < 300)
  {
    i++
    getline premenna < subor
     .... povnanie spracovanie vytlacenie zmeneneho riadku
    if (i == 299)
      {
       close(subor)
       }
   }
...ak nebola najdenna premenna v danom riadku tak ho vytlaci bez zmeny
  }

Cize ked dosiahne daneho poctu riadkou co je v subore(cize koniec externeho
suboru), tak ide na dalsi riadok v subore co spracovava. Da sa nejako zistit
koniec externeho suboru? Zatial som pouzil iba to co viem o danom subore(cize
pocet riadkov), ale ked sa zmeni tak som nahraty. Sice by som to mohol
zadavat pomocou externej premennej, ale to sa mi nepaci. Snazil som sa prist na
to ako pri tom vyuzit premenne NR a FNR, ale zatial sa mi to nepodarilo. Za
kazdu radu som vam velmi vdacny.

S pozdravom

Igor Kilian

Ing. Igor KILIAN