Ktery linux ma kernel 2.4.x

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 1 18:44:08 CET 2000

On 01/11/2000, Lukas Cirkva wrote:

> Nechapu. Mohl by mi to nekdo prosim osvetlit? Jiz dlouho pouzivam
> ManDrake 7.1 a zadne problemy s prechodem na 2.4.0-testX kernel jsem
> nemel. Gcc jsem rozhodne neupgradoval. Dekuji za informace,

Ja sice neznam Mandrake-Linux, ale ten problem s prechodem by mohl byt
IMHO spis ve verzi binutils (pro sestaveni jadra) a modutils, pppd,
isdnutils atd. (pro vlastni provoz). Pokud nepujde o nejakou vykopavku,
tak gcc bude IMHO nejspis OK. Nejlepsi je vzdycky mrknout do
Documentation/Changes (u zdrojaku jadra), kde je seznam nutnych upgradu.
Doporucuji dodrzovat, to ze to obcas chodi s verzemi starsimi nemusi byt
definitivni stav (i jinak se to vubec vyplati cist, ono je treba docela
k vzteku, kdyz se snazite rozchodit nekolik hodin pppd, ktere i pres
upgrade na spravnou verzi vzdoruje jenom proto, ze si clovek nevsiml, ze
je potreba vytvorit zarizeni /dev/ppp :)

S pozdravem

                           Penguino  veritas