PHP - OCIError() nehlasi chybu 00001

Středa Listopad 1 21:50:47 CET 2000

On Wed, 1 Nov 2000, Korinek, Jan wrote:

> Do haje, preci nejsem blbej, dal jsem OCI_Error hned za OCI_Execute,
> zmrsil jsem vlastni dotaz, takze chyba je:
> Warning: OCIStmtExecute: ORA-00904: invalid column name in
> ../functions.php3 on line 261
> A stejne je OCI_Error v pohode a nic se nedeje, jedine, z ceho to
> muzu poznat, je OCI_RowCount, ktere je nulove :-(((

Chvilku jsem koukal do implementace v 3.0.x pro x cca 15 (coz je asi
diskutovanemu 3.0.16 dostatecne blizke) a tak jsem si povsimnul toho, ze
OCIRowCount() skutecne prepisuje zapamatovany kod chyby. Ale proc
by OCIError($stmt) vracelo "zadna chyba" i bezprostredne po
OCIExecute($stmt), to nejak nechapu. Ledaze by dochazelo k nejakemu zmatku
z toho duvodu, ze OCIError() podle zdrojaku ve skutecnosti vraci
dvouprvkove pole a nikoli int, jak tvrdi dokumentace (Use the Source,
Luke).