Ktery linux ma kernel 2.4.x

Marian Schubert 2-405 m.schubert na sh.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 2 01:49:29 CET 2000

Petr Leitner <LEITNEP na feld.cvut.cz> wrote:
> Jednoducha otazka - ktera distribuce a hlavne ktera verze je
> postavena na kernelu 2.4.x?? Slysel jsem ze Suse uz od 6.4 ano a
> naopak Redhat jeste v 7.0 ne. Je to tak? Co ostatni distribuce?

napr. RockLinux (http://www.rocklinux.org)
devel veriza je zalozena na najnovsich balickoch
(kernel 2.4.x, X 4.x, ...)
RockLinux ma mierne inu instalaciu ako jeho 'konkurenti'
Vsetko sa musi skompilovat zo zdrojakov...

--
					/"\
Marian Schubert				\ /     ASCII Ribbon Campaign