KDE 2.0 instalace

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Čtvrtek Listopad 2 08:40:06 CET 2000

> Tomas <tomikv na atlas.cz> wrote:
> : Mam maly skromny dotaz. Snazim se
> : instaloval KDE 2.0, stahnul jsem si
> : binarni soubory pro
> : Redhat 6.2 ale pri instalaci kdebase.rpm
>
> kde jsou binary kde2.0 pro rh6.2? nejak je nemuzu najit

Kdyz se tu bavime o KDE2.0, tak mam taky jeden dotaz. Na ftp.kde.org jsem nasel
nekde .../stable/distributions/deb/.../potato/... deb-baliky, ktere by mely byt
podle mne stabilni (konecna verze), avsak kdyz jsem se je pokousel instalovat,
tak to po mne chtelo verzi libc6 > nez verze libc6 z potato distribuce, avsak
pozadovana verze libc6 se nachazi az ve woody (je tam tedy ve skutecnosti vyssi
verze, nez jakou pozadoval). Existuje tedy nejaka stabilni verze libc6, ktera
by byla vhodna pro kde2.0?

	Dekuji.

		Petr Kucera