BFU Qmail z Debianu

dj na gandalf.fsih.cvut.cz dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 2 11:07:27 CET 2000

> Zkuste popsat, co bylo blbe, a treba nekdo poradi. "qmail mi nejel" je
> dosti mlhavy popis problemu.
Nam se pri instalaci Qmailu (ovsem na Redhat) stalo, ze po instalaci qmailu
sla posta odeslat, ale na nas pocitac nechodila. Po pridani radku s qmail-smtpd
do inetd.conf vse jelo spravne. Ovsem zprovozneni SMTP sluzby qmailu v dokumentaci
nic neni, ani instalacni skript ji neprovadi.

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 35 40
					    Czech Technical University in Prague