instalace bez klavesnice a graficke karty

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Listopad 2 11:32:47 CET 2000

Jiri Svoboda wrote:

> Jan Klugl wrote:Klavesnice neni problem, ale IMHO maloktery PC se rozjede bez

> Osobne provozuji asi 5 LinuxBoxu bez klavesnice a grafiky. Console je
> presmerovana na ttyS. Pokud to nemuzu spravovat pres sit, tak to delam pres
> ser. port. Jsou to PC od 486 po Celeron.

Ano. Vsetko zavisi len od BIOSu, resp. jeho nastavenia. Su BIOSy (napr.
starsie Compaq-y), ktore bez klavesnice jednoducho nenabootuju. Na
druhej strane su aj take, kde musi byt graf. karta a neda sa to vypnut.
Vacsinou vsak nie je problem urobit stroj bez gr. karty a klavesnice
(mam niekolko takych :-).

Ten BIOS, ktory mi nechcel nabootovat bez gr. karty (ani po upgrade) som
oklamal tak, ze som mu tam podstrcil vadnu gr. kartu (ktora by inak
skoncila na smetisku - ekologovia by zajasali :-))) - este stastie, ze
som mal volny slot...

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |