ftp proxy

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Čtvrtek Listopad 2 12:14:49 CET 2000

no neznam fwproxy, ale pokud je to ftp proxy, tak pres nej projde jen
maloktery klient (WC teda zrovna ano). jaky to ma protokol/prihlasovaci
sequenci? ftp na proxy, user user na remotesrever, pass heslo? zkuste telnet na
proxy 21

doporucuji:
1) squida (ftp/http) proxy - pres nej jede vse co umi ftp pres http
2) socks (hodne klientu umi socks, ne vsichni)
3) NAT + ftp modul (jede uplne vsechno)

MP