BFU Qmail z Debianu II

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 2 16:04:59 CET 2000

Dobry den,

pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
>         nedavno jsem se dotazoval na instalaci qmailu v Debianu potato.
>
>         Zkusil jsem si vypsat procesy, ktere maji co spolecneho s qmailem a
> vypadlo mi toto:
>
> qmaild   10345  0.0  0.9  1372  576 tty2     S    09:20   0:00 /usr/bin/tcpserver -u 64011 -g 65534 -x /etc/tcp.smtp.cdb 0 smtp /usr/sbin/qmail-smtpd
> root     10346  0.0  0.4  1000  280 tty2     S    09:20   0:00 splogger qmail -t qmail -p mail.notice
>
> Dale jsem zkousel poslat nejake zpravy, a ty uvizly ve /var/spool/qmail/mess/x.
> Ty tam stale visi a nechcou se odeslat.

no tak to se vam nerozbiha qmail-send. Takze se podivejte do
skriptu /etc/init.d/qmail, s jakymi parametry se qmail-send
spousti a zkuste ho tak spustit. Nebo jeste predtim zkuste
vrhnout pohled do /var/log/mail.err a poslete hlasky, ktere tam
najdete. Uvidime, co se s tim da delat...

Nic si z toho nedelejte, ze vam to nejede na prvni spusteni... Ja
jsem s qmail-em taky zapasil a nebyt pana Petra Novotneho, asi
bych to vzdal... Qmail je proste treba dobre nastavit, ale pak
jede jako z praku...

>         Dekuji za odpovedi.
>
>                 Petr Kucera

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72