Instalace RH 6.2 CZ

Radim Smilek rsmilek na unites.cz
Čtvrtek Listopad 2 16:28:04 CET 2000

Zdravim vsechny v konferenci,

instaluji RH 6.2 CZ a mam nasledujici problem. Zjistil jsem ze kompletni
ceska mutace jak je uvedeno na obalu neni zdaleka tak kompletni jak by se
zdalo.
Jelikoz jsem nad miru nespokojen s timto napul CZ/US prostredim, tak jsem se
rozhodl jak je uvedeno v prirucce vybrat si US jazyk a instalace az na
vyjimky v programech byla opet CZ/US.
Jeste podotykam ze jazyk lze zmenit pouze v instalaci v textovem rezimu.
Nevite nekdo fintu jak prinutit instalator aby instaloval pouze US verzi?
Reseni typu instalace RH X.X US je zrejma.

Diky moc za kazdou radu.

-----
Dipl.-Ing. Radim Smilek - expert for virtual instrumentation
mailto: rsmilek na unites.cz
www.unites.cz