Xfree86 v4.0.1 a zaseknuta klavesnice

Tomas Kaiser kaisert na post.cz
Čtvrtek Listopad 2 19:48:50 CET 2000

dave wrote:

> Dobry den,
> mam nainstalovano nove Xfree 4.0.1 a drivery pro graf. kartu TNT2 od NVidie
> (mam TNT2). Obcas se mi stane, ze kdyz spustim nejakou OpenGL aplikaci
>  program nebo hru), tak po nejake dobe se mi  X server sekne a  prestane
> fungovat klavesnice (nekdy i mys). Jenze, kdyz se na pocitac pripichnu z
> jineho pocitace,  tak jde v pohode X server restartnout a pocitac pak bezi
> dal. Jenze, proc mi to odrizne klavesnici resp. vstup z klavesnice? Uz jsem
> zkousel  ruzne verze driveru, hledal jsem  v jinych konfrencich, marne...
> [...]

Mam asi podobny problem s kartou S3 -Trio3D/2X AGP. Taky mi to nekdy zamrzlo,
ale ja si myslel ze je to cely pocitac a ne "jen" X server(klavesnice a mys),
takze jsem vzdycky resetoval pocitac :-(. Restart z jineho pocitace jsem
nezkousel. Zkousel jsem
XFree86 3.3.5, 3.3.6 i 4.0.1, ale nic nepomohlo. Zatim to resim tak, ze
pouzivam mensi hloubku barev (8bpp), ale to je pri rozliseni 1280x1024 a 4M
graficke pameti trohu malo. Jde to vyresit (vetsi hloubka barev) i pouzitim
VESA frame bufferu (XFree-FBDev), ale ten zas neni akcelerovany. Kdyby jsi
nahodou prisel na nejake reseni a pomohlo by i me, dej vedet.
Dekuji Tomas.