Problem s Kernelem

Slováček Pavel SlovacekP na tescosw.cz
Pátek Listopad 3 08:32:52 CET 2000

Mam RH 6.2 CZ kde je nainstalovan kernel 2.2.14-6.0.1
Potreboval sem tam dostat kernel 2.2.14-5
S mensimi problemy se mi podarilo nainstalovat (prepsat)
nasledujici baliky
  kernel-source
  kernel-headers
  kernel-utils
  kernel-ipcs
      vse ve verzi 2.2.14-5

pak sem si zkompiloval a nainstaloval kernel a moduly
potud to bylo OK
Po nabootovani pri zjistovani zavislosti mezi moduly "depmod"
se vypsaly hlasky "unresolved symbol.............."
pak nasledovalo odinstalovani a nainstalovani baliku,
ale ani to nepomohlo.... Kdyz sem nabootoval puvodni
kernel tak to bylo v pohode.
Zajimalo by me ktere RPMko mam jeste Downgradnout,
anebo jaky je spravny postup instalace kernelu nizsi verze.

Jeste vysvetleni proc potrebuji kernel 2.2.14-5. Mam
winmodem a jediny ovladac ktery je k mani je pod RH 6.2
a to na kernel 2.2.14-5:-(

S pozdravem
    Pavel Slovacek