OT: ATX slim bedny

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Listopad 3 09:04:23 CET 2000

Zdenek Svarc wrote:
> mírný offtopic. Hledám vhodnou bednu pro linuxový stroj. Potrebuju, aby to
> byl co nejuzsi (na vysku) desktop, rikavalo se tomu slim case. Nejsem si
> jisty jestli existuje takove provedeni pro ATX, nikde jsem ho nenasel a
> nikde mi ani neporadili (Autocont, Proca), tak snad pochodim tady. Je dost
> mozne, ze era slimu proste s prichodem ATX skoncila.

Takovou velkou kravu? Neni booksize lepsi?
Treba tohle:
http://www.stombrno.cz/bookpc.htm
Je to sice od PC Chips, ale snad by to mohlo fungovat.
Grafika by mela jet, i810 je tusim podporovan, integrovana sitovka
je taky neco s driverem v kernelu. Modem je s nejvetsi pravdepodobnosti
na nic, zvukovku netusim.
Ale za ty prachy (cca 6kKc za budku s mabem, floppy, CD, doda se jen
CPU, RAM a disk) a velikost, co chtit vic.

	Majkl