par otazok na delay pools v squid-e

oto pakozdy pakozdy na pobox.sk
Pátek Listopad 3 13:05:52 CET 2000

nazdar ...

Rozbehal som delay pools ale neviem ci je mozne nastavit este nasledujuce
veci:

Otazka 1:
ak taham subor squid mi znizi priepustnost podla parametra poolu co je
dobre.
Ked zacnem tahat dalsi subor zase sa rozdelia o pasmo, ktore im pridely
pool.
Ale ked jeden skonci a teoreticky sa pasmo uvolni, priepustnost sa mi
nezvetsi a pokracuje konstantnou rychlostou ako ked sa tahali dva subory .
Ak otvorim este dalsie spojenie, to uz vyuzije volne pasmo. Da sa nejako
odstranit tato vec ?
Otazka 2:
ked aplikujem delay pool na casovy access list otvorene spojenia neakceptuju
zrusenie delay pool-u . Co s tym ?