PHP a Mail()

Vladimir.Benes na pvt.cz Vladimir.Benes na pvt.cz
Pátek Listopad 3 13:47:20 CET 2000

Dobrý den,

	Podívejte se do zdrojáků PHP - v souboru /ext/standard/mail.c jsou
funkce, které se starají o komunikaci se sendmailem - tím zjistíte, co se
všechno kontroluje a jak to pracuje:

PHP_FUNCTION(mail) - kontroluje parametry a vytváří vlastní mail
php_mail() - vlastní komunikace se sendmailem

Dále si můžete vyzkoušet, zda Vám PHP vůbec vypisuje varování (např. prázdný
subject nebo chybný počet argumentů).

		S pozdravem V. Beneš