Da se pouzit fetchmail bez MTA?

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pátek Listopad 3 14:51:02 CET 2000

Dobry den,

mam dotaz ohledne pouziti fetchmailu.  Potrebuji nakonfigurovat postu na
notebooku.  Je to starsi typ 386SX s 8MB RAM, proto potrebuji co nejmensi
programy.  Odhadoval jsem, ze muzu pouzit fetchmail.  Jak jsem ovsem z
dokumentace pochopil, fetchmail vyzaduje pritomnost MTA, nebot se snazi
dorucit postu pres nej.  Cpe nactene dopisy na smtp port lokalni masiny.

Je opravdu MTA nutnosti?  Nasel jsem totiz volbu pro .fetchmailrc, ktera
se zada byt pouzitelna pro obejiti MTA.  Je to parametr "mta" kterym se
specifikuje lokalni MTA.  Nevite jak by se dala pouzit, nezkousel jste to
nekdo.  Jinak mi nezbude nic jineho, nez sprovoznit MTA (exim, postfix,
... nebo jiny) a ten mi zase ukousne kus pameti.

Radek Hnilica