CDROM a prava na souborech

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Listopad 3 18:03:10 CET 2000

On Fri, 3 Nov 2000, Vladimir Busek wrote:

> Mimo tech reseni zde jiz zminenych bych si jeste dovolil navrhnout
> vytvorit soubor, na nem vytvorit nativni fs dle OS (treba ext2fs),
> mountnout pres loopback, nakopirovat data a cely ten soubor vypalit. Pak
> si mountnete CD-ROM a pres loopback si mountnete ten soubor z CD a mate
> tam prava tak, jak jste si je tam dal...
>
> Tedy tohle mne nyni napadlo. Jestli to nejde, tak to sorry... ;-)

Jde to a melo by to jit jeste jednoduseji. Ten dlouhy soubor primo vypalit
jako image disku. Tim dostanete CD citelne pouze pod Linuxem a s ext2
adresarovou strukturou.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *