Fonty v Netscapu

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Listopad 3 21:05:32 CET 2000

On 03/11/2000, ALMARA s.r.o. wrote:

> Muze mi nekdo rict, zda lze Netscapu vnutit jine fonty? Jsem nucen
> obcas vytvorit nejakou tu HTML stranku a nebavi me porad kontrolovat
> jeji vzhled i na WIN. Fonty v Netscapu jsou strasne male a dost
> "hrbolate". Poradi mi nekdo, zda lze fonty nastavit tak, aby co
> nejvice odpovidaly fontum ve WIN a jestli ano, tak jak?. Nebyt tohoto
> nedostatku, tak WIN vubec nepotrebuji. Mam RedHat 6.2

Co se velikosti fonty tyka, doporucil bych Mozillu (Skipstone, Galeon).
Pouziva totiz defaultne rozliseni 96 dpi, stejne jako Windows, velikost
fontu se zda byt dost podobna. Pro obcasne testovani je uz Mozilla (i
alternativni prohlizece nad Geckem) vice nez postacujici.

Co se tyka vyhlazeni, myslim, ze si budete muset pockat jeste nejakou
dobu, nez se zakladem font serveru stane FreeType2 :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas