RP a media player.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Listopad 3 21:30:59 CET 2000

On Fri, 3 Nov 2000, Salač Pavel wrote:

>Hm.. dobra, to me ale moc nepomuze. Nemate ciste nahodou
>nekdo instalacni soubor pro wmp (pod wokna)? Na winehq se
>asi pred tydnem objevil patch, se kterym by wmp mel
>fungovat, tak bych to rad zkusil, jen nemuzu nikde sehnat
>ten wmp :(((
>
>http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?
>
>v horni rolete se vybere Windows Media Player, v dolni Winblouzi "system"
>pro ktery to chcete, mysitkem se zmackne cudlik "Find It" a ono to najde ...
>svete div se .... WMP7.
>
>Pavel

hmmm.. jaky pouzivate prohlizec? nn (pod linuxem) me na teto
strance spolehlive zatuhne... woknousy ani msie _nemam_.

(nezadal bych o takovou trivialitu, kdyby v tom doopravdy
nebyl nejaky problem - vsechny moje pokusy drivejsi dopadly
podobne)

byste to treba pro me stahnout a poslat me to mailem?

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)