Jak obnovit cerstve smazane soubory?

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Listopad 5 08:57:17 CET 2000

dave <dsumsky na mail.muni.cz> wrote:
 : Podarilo se mi z jedne diskove jednotky odstranit dulezita data, ktera nutne
 : potrebuji, prosim, neznate nejaky jednoduchy zpusob, jak to vratit zpet?
 :  Potrebuji obnovit adresarovou strukturu a jmena souboru, tu jednotku jsem
 : nicim jinym neprepisoval.
 : Jedine, na co jsem prisel, je pouziti
 : debugfs /dev/hdc1 a nasledne dump <inode> soubor, jenze tento zpusob je
 : zdlouhavy, potrebuji to nejak automatizovat. Nejde nejak najednou oznacit
 : vsechny smazane inody tak, aby byly znovu viditelne? Dival jsem se a jsou
 : tam, jen je nejak zviditelnit.
 : Prosim, pomozte, uz si nevim rady.
 : Dekuji

pokail je to second extended fs, pomoze v midnight commanderi
napisat cd /#undel:hdaX kde X je prislusne cislo...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |