Da se pouzit fetchmail bez MTA?

David Kuzela david na kuzela.cz
Neděle Listopad 5 13:19:53 CET 2000

Radek Hnilica pise:
> mam dotaz ohledne pouziti fetchmailu.  Potrebuji nakonfigurovat postu na
> notebooku.  Je to starsi typ 386SX s 8MB RAM, proto potrebuji co nejmensi
> programy.  Odhadoval jsem, ze muzu pouzit fetchmail.  Jak jsem ovsem z
> dokumentace pochopil, fetchmail vyzaduje pritomnost MTA, nebot se snazi
> dorucit postu pres nej.  Cpe nactene dopisy na smtp port lokalni masiny.
>
> Je opravdu MTA nutnosti?  Nasel jsem totiz volbu pro .fetchmailrc, ktera

Neni, fungovat by melo i cat >> nejaky.soubor. Ale bylo by asi lepsi pouzit
procmail [do .fetchmailrc si pridejte mda "/usr/bin/procmail -d %s"] (nevyhoda
-- natahuje celou zpravu do pameti) nebo maildir (nebo jak se to jmenuje --
byl o nem clanek na root.cz [uz je to dlouho]), pripadne se podivat na
freshmeat, jestli neexistuje jeste nejaky jiny.

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-