Poradte browser pro Xka

Neděle Listopad 5 20:06:08 CET 2000

Jiri Licek napsal:
> DD,
>
> mam znameho, co si pise male aplikace pro browsery, ziskal jsem ho pro
> Linux, ale on narazi na to, ze Netscape nezobrazuje nektere uchylky typu
> OnMouseOver napriklad v tagu <TD> - jako to "umi" M$ Explorer.
>
> Umite mi poradit browser pro X, ktery podporuje "novejsi" vlastnosti HTML,
> CSS, ...?

mozilla - na mozillazine.org maji odkazy na nejlepe fungujici versi. Tj. krome
posledniho milestonu i nejakou hodne novou CVS versi
galeon - galeon.sourceforge.net Pouziva renderovaci jadro mozilly, ale
ovladaci je napsane znova. Neumi nektere super featury, jako blokovani obazku
s urcitych serveru, ale je dost rychlejsi v ovladani. Verze 0.8 vypada velmi
dobre. Ale opet je lepe posledni CVS versi :))

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Resistance is futile. You all will be packaged