Beginner: Jak zprovoznit braillsky displej v Linuxu?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Neděle Listopad 5 23:05:14 CET 2000

Dne pá  3. listopad 2000 20:08 Tomas Valusek napsal(a):
> Dobry den,
>
> jsem cerstvym majitelem braillskeho displeje ALVA 544 Satellite a rad bych
> jej zprovoznil v Linuxu, abych se mohl pustit do cteni jeho dokumentace.
> Muzete mi poslad step-by-step navod? Mam "panensky" RedHat 6.2cz, do
> ktereho jsem po instalaci nevrtal.

Na adrese http://www.cam.org/~nico/brltty/ si stahnete balik s zdrojaky a
muzete klidne zacit pracovat. Vice informaci je prilozeno v baliku. (Tedy
jestli to mate kde precist, nevim jestli vidite nebo ne :-)

Pro Debian snad existuje balik, ale pro RedHat jsem ho jeste nikde nepotkal :(

         Zdenek Pizl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...