Je RH7.0 kompatibilni s AMD K5/ K6 ?

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Pondělí Listopad 6 08:34:24 CET 2000

> Zdravim,
>
> nainstaloval jsem RH7.0 na pocitaci s procesorem Cyrix 300MHz.
> Zkompiloval kernel 2.2.18pre12, prebootoval, vse OK.
>
> Pak jsem zkusil vymenit procesor na AMD K6-II / 333MHz
> a bootovani skonci v okamziku:
>
> VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly.
> Freeing unused kernel memory: 48k freed
>
> a vic ani tuk.
>
> Zkousel jsem i procesor K5 233MHz, dva ruzne mainboardy.
> Jeste jsem zkusil zkopirovat kernel z funkcniho RH6.2, vysledek
> vzdy stejny. RH 6.2 bezi na vsem, RH 7.0 se stejnym kernelem
> [...]
No,
ja bych si tipmul na tu chybu. Dle mych zkusenosti je nutne na
nekterych deskach pri zamene CPU od Cyrixu za neco jineho zmenit i
casovani cache pameti L2. Nekolikrat jsem zazil, ze Intel (i AMD)
MUSELY mit nastaveno rezim linearni a Cyrix prokladany. (alespon tak
se to jmenovalo v navodu i desce).

Zkuste se NATO mrknout.

--
L.V.