OT: ATX slim bedny

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Listopad 6 10:12:05 CET 2000

Zdenek Svarc wrote:
> Neco takoveho jsem presne mel na mysli, idealni reseni (zvukovka, 3D a modem
> jsou sice na nic).
> No ale nikde jsem nezjistil, jestli je tam moznost strcit jeste dalsi
> PCI/ISA karty, protoze do toho stroje prijde povicero sitovek (2 -3 +
> integrovana na boardu).
>
> Tedy, jak je to s volnymi sloty ?

Nepamatuji si. Na webu pcchipsu je od toho ke stazeni dokumetace ve
wordu. Tam to uvadi, kdysi jsem to cetl.

Snad jen poznamka. Tyhle booksize pocitace, stejne jako LPX a NLX
systemy jsou delany na beznou praci, kdy to sexkretarska rano zapne,
piluje si u toho nehty a odpoledne to zase vypne a jde domu. Rekneme
5x 10 hodin tydne. Pokud z toho chcete delat server/router, tak
pocitejte s tim, ze to dlouho nevydrzi.
Pokud chce neco podobne velikosti v odolnejsim provedeni, tak hledejte
veci pro POS terminaly. Ackoliv to vypada stejne, je lepe reseno
chlazeni, kvalitnejsi soucastky a trojnasobna cena. Obcas to miva
i vic sitovek a seriovych portu primo na mabu.
Pokud chcete jen vylozene router, tak jsem minuly tyden dostal do ruky
papiry od Advantech WebCon 2000, za cca 30 kKc mate vetsi krabicku
od krbovych sirek (16x10x4cm) s 3x eth, 2x RS232, 486/66, 32 MB RAM,
misto hardidisku to ma CFC flash.
Slibujou primo dodavku s linuxem (zatim wirus CE).

	Majkl