Instalace RH 6.2 CZ

Pondělí Listopad 6 10:15:31 CET 2000

On Thu, 2 Nov 2000, Radim Smilek wrote:

> instaluji RH 6.2 CZ a mam nasledujici problem. Zjistil jsem ze
> kompletni ceska mutace jak je uvedeno na obalu neni zdaleka tak
> kompletni jak by se zdalo. Jelikoz jsem nad miru nespokojen s timto
> napul CZ/US prostredim, tak jsem se rozhodl jak je uvedeno v prirucce
> vybrat si US jazyk a instalace az na vyjimky v programech byla opet
> CZ/US. Jeste podotykam ze jazyk lze zmenit pouze v instalaci v
> textovem rezimu. Nevite nekdo fintu jak prinutit instalator aby
> instaloval pouze US verzi?

Pokud se dobre podivate do dokumentace a pri instalaci na obrazovku,
zjistite, ze ceske veci jsou vsechny seskupeny do jedne skupiny. Pokud
tuto skupinu nezvolite, nebudou se instalovat ceske balicky (tj. bude to
prakticky totez jako US verze az na to, ze treba Apache ma standardne
uvnit mod_czech - ten se ale take da vypnout). Jinak pokud se Vam nelibi,
ze jsou cesky jen nektere veci, muzete prekladat, az se z Vas bude kourit
a opravovat dostupne zdrojaky pripadne posilat postupy, ktere znate a
ktere byste v dalsi verzi dirtribuce chtel mit "rovnou na taliri", abyste
je nemusel delat rucne.

Pokud nechcete videt ceske texty, prejmenujte/presunte nekam
/etc/sysconfig/i18n a znovu se prihlaste. Take si prectete Czech-HOWTO
(http://www.penguin.cz), abyste alespon vedel, na co to nadavate.

--
                        Milan Kerslager