lunux -> win 2000

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Listopad 6 12:03:37 CET 2000

David Rohleder wrote:

> Tak si prectete, co vam ten debug pise. Rika: spatne heslo.

to ano ale napise ze mu druha strana poslala nieco comu nerozumie a
windowsCE mi to prelozili ako "No Dial-In permision" takze asi tak a
heslom som si isti. mam podozrenie ze v lokalnej databaze ich mam ale v
defaultdomain zase nie a preto to tak blbne (NT ak si neuviedol domenu
tak ta hladaju useba win2000 ta hladaju vo svovojom domenovom servri a
to moze bit zdroj problemov. nasiel som to na webe vyrobcu)

--
Kedze moje signaturi vzdi niekohopoburovali rozhodol som sa
ze moja signatura bude jednoducha a nikoho neurazajuca ci poburujuca:

Laska je vec pre ktoru zijem.

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-