RH7.0 a cestina, RH7.0 a Unicode(utf8)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 6 13:42:22 CET 2000

On 06/11/2000, Jiri Novak wrote:

> hmm :( tak jsem si do sveho /etc/XF86Config-4 dopsal do sekce
> InputDevice/Keyboard dopsal tyhle options a jedine ceho jsem dosahl
> bylo totalni roznemozneni klavesnice pod XFree :( konkretne nefungoval
> TAB, nektere z Fx klaves, CTRL, ALT... co delam spatne? urcite je to
> nejaka trivialitka, ale nemuzu ji odhalit...

Potvrzuji, dopadl jsem stejne. "Nejlepsi" stav, ktereho jsem dosahl byl,
ze se klavesnice prepinala, ale take mi nefungovaly nektere "sede"
klavesy. Bylo to na RH 7 (upgrade z RH 6.0). Docasne jsem to vyresil
(z nedostatku casu) tak, ze jsem to vyhodil uplne a prepinani klavesnice
jsem nechal na KDE, coz funguje. Jelikoz mi to ale neda (a take proto,
ze upgrade chystam i nas vem pocitaci, kde KDE nepouzivam :), chystam se
v tom jeste stourat. Pokud uspeji, dam vedet, a naopak uvitam, kdyz mi
nekdo usnadni praci a rekne rovnou, kam sahnout :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas