Webglimpse 1.7 a hledani textu s diakritikou -> error

Daniel Fiser daniel na smartec.es
Pondělí Listopad 6 14:21:51 CET 2000

Preji dobry den.

Obracim se s prosbou na ty, kteri maji zkusenosti s pouzivanim
Webglimpse pro vyhledavani ve statickych HTML dokumentech:

pouzivam Glimpse 4.12.6, Webglimpse 1.7.3 na Slackware

Pokud hledam text, ve kterem je nejmene jedno pismeno s diakritikou a
pozaduji hledat i slova s 1 nebo vice preklepy (na Odysseovi se to
jmenuje "mira nepresnosti"), wrati mi Webglimpse chybu:

-- cut --
The search parameters caused an error in the call to Glimpse.

Output from Glimpse:

-- cut --

Ve vsech ostatnich pripadech, tj. slovo bez diakritiky nebo s
diakritikou, ale bez preklepu, vse funguje normalne. Pro overeni jsem to
vyzkousel i na Odysseovi a zda se mi, ze tam to vraci stejnou chybu,
jenom je maskovana hlaskou "nic nenalezeno". :-|

Mam pdezreni, ze Webglimpse nepodporuje pouzivani znkau s diakritikou, v
dokumentaci se nikde i18n nezminuje... Mate nekdo prosim podobne
zkusenosti? Nebo dokonce reseni?

Predem dekuji za odpovedi.
Daniel Fiser

Daniel Fiser, <daniel at smartec.es>