VYZVA - Re: Beginner: Jak zprovoznit braillsky displej v Linuxu?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Listopad 6 21:45:53 CET 2000

Dne po  6. listopad 2000 19:15 Tomas Valusek napsal(a):
> Dobry den,

> Diky, uz jsem ten balik stahl a info prave ctu - displej jsem zprovoznil
> pod dosem...
>
> Tomas Valusek

tak me tak napadlo - neni tu nekdo, kdo by udelal rpm balik ? Myslim, ze by
to nebylo od veci. Co kdyz ho taky budu za chvili potrebovat :)

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...