VYZVA - Re: Beginner: Jak zprovoznit braillsky displej v Linuxu?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Listopad 6 21:49:04 CET 2000

Dne po  6. listopad 2000 19:48 Petr Tomasek napsal(a):

> myslite, jak furt cumite do toho monitoru? :)))

	yup - 16 hodin denne memu ocnimu pozadi zcela jiste neprospiva.

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...