Linux, Apache & WAP - - - WAP server funguje v emulatoru, nikoliv vsak v mobilu, mate s tim nekdo zkusenosti ?

Daniel Peder dpeder na infoset.cz
Pondělí Listopad 6 22:38:22 CET 2000

mime.types(viz nize) jsem zmenil, emulator wapu mi vse ukazuje ok, ale muj Siemens C35i tvrdi:
"Cannot display malformed content"
zusil jsem ruzne kombinace CR/LF, CR, LF, ... to nepomaha.
Mam provereno (skriptem

jedna se o
http://wap.dvd.cz

odkaz na emulator je
http://www.gelon.net/cgi-bin/wapalize.cgi?url=http://wap.dvd.cz/

navic mam provereno  (viz treba tady)
http://www.gelon.net/cgi-bin/wapalize.cgi?url=http://wap.dvd.cz/index.wcgi
ze kdyz stejnou adresu ( http://wap.dvd.cz/index.wcgi ) chci ze stejneho mobilu,
tak se opravdu provede pozadavek, na serveru vsechno probehne ok,
 ale mobil to nezchrousta a hlasi porad to same. Proveril jsem to zalogovanim ENV promennych, ktery se hlasi jako mobil.

Ostatni servery (mobiljuice, idnes, ....) fungujou OK.

Tusite nekdo kde by mohl byt zakopanej a tudiz neviditelnej pes ? :))

diky dan

v konferenci jsem nasel: