Licq 1.0 a socks5

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 7 01:29:04 CET 2000

Zdravim,

neni tu nahodou nekdo, kdo by bud mel binarku licq 1.0 s podporou socks5
a nebo alespon vedel, jak tu potvoru zkompilovat?

Pamatuji si, ze jsem s tim bojoval uz u verzi 0.8x, ale tam jsem byl
jeste uspesny (po delsim zapase). S verzi 1.0 jsem ale pohorel. Koncim
totiz na neznamem symbolu SOCKSinit() (pripadne SOCKSrecv atd.). Vsude
na webu se o tehlech funkcich mluvi jako o bezne soucasti socks5 API,
ale v hlavickovych souborech socks5 od NECu jsem je nikde nenasel.

Kdyz jsem misto socks5 pouzil Dante, dostal jsem se o neco dal, protoze
nektere z funkci SOCKS??? tam v hlavickovych souborech jsou. Ale i tak
to bylo spis spinavymi triky, nez nejakym cistym zpusobem a kyzeneho
vysledku jsem nedosahl.

Ono je asi stejne neco shnileho v obou zminenych socks5 proxy. V zadnem
binarnim balicku (vcetne devel) Dante jsem nenasel jediny hlavickovy
soubor a ty, ktere jsou u zdrojaku dale includuji veci, jako je treba
config.h od autoconfu.
U binarek socks5 od NECu je sice hlavickovy soubor socks.h, ovsem ten
zase includuje napr. socks5api.h, ktery tam uz neni.

V kazdem pripade ted mi jde hlavne o to fukcni licq, takze uvitam kazdou
radu.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas