Apache a prava

Marek Repisky mrepisky na foundry.sk
Úterý Listopad 7 07:12:15 CET 2000

Dobry den,

chcel by som obmedzit pristup k niektorym suborom umiestnenym
v /home/httpd/html na urovni suboroveho systemu (RH 6.1, ext2).
Ide o stranky intranetu, ktore su spristupnovane prostrednictvom
Apache/1.3.9. Pristup cez prehliadace som obmedzil (nastavenim
access.conf, .htaccess + .htpasswd), ale ak sa uzivatel prihlasi napr.
cez telnet, dostane sa ku vsetkemu.
Pouzitim "chmod o-r" sa subory znepristupnia uplne. Nenapada ma
uz nic, okrem samostatneho servera bez uzivatelskych uctov.
Poradi mi, prosim, niekto, ako by to slo riesit na jednom stroji?

Vdaka.