lunux -> win 2000

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 7 07:07:41 CET 2000

Miroslav PRAGL wrote:

> mate v usename i domenu (domena\username)?

no nie ale pokial nezmenili na druhej strane pocitac tak to klapalo
a domenu mi ani neposlali. podla toho co som nasiel na vebe MS je to tim
ze win 2000 skusaju najprv default domenak a az potom SAM databazu a v
tom je podla vsetkeho zakopani pes (uzivatel je aj v sam databaze aj v
domenaku ale v domenaku nieje nastavene ze moze ist aj dial-in
takze asi tak.

--
Kedze moje signaturi vzdi niekohopoburovali rozhodol som sa
ze moja signatura bude jednoducha a nikoho neurazajuca ci poburujuca:

Laska je vec pre ktoru zijem.

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-