Od minuleho tydne mi nechodi konference

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Listopad 7 07:29:50 CET 2000

Dobry den,

minuly tyden (asi utery) jsem na chvili vypnul na nasem firewalu pristup
na mail server. Pripada mi, ze od te doby mi neprisel ani jeden mail z
linuxove konference, pouze administratorsky mail, upozornujici, ze pres
vikend to bude vypnute. Prochazel jsem podrobne sva nasteveni a na
zadnou chybu jsem nenarazil. Jine konference a posta mi normalne chodi.

Mohl my mi nekdo na mohi adresu poslat odpoved, jestli mail do
konference vubec dorazil. Pripadne tipy, kde muze byt problem a jak to
znovu rozchodit.

Neupadl jsem v nemilost u Yenyi administratora? :-)

Diky

Pavel Lisy